Keresés
Válasszon kategóriát
    Menü Zárja

    Panaszkezelési eljárás

    A reklamációs eljárás az eladó, a Coolcipok.hu online áruház és a vásárló közötti kapcsolat rendezésére szolgál, abban az esetben, ha az áruházban vásárolt áruk hibáit mutatják. Az Általános Szerződési Feltételekkel együtt meghatározza az eladási feltételeket, valamint meghatározza az eladó (Coolcipok) és a vevő (vevő) jogait és kötelezettségeit.

    Küldje el panaszait a következő címre:

    EXPANDECO – COOL Trading
    M. Tuschelová
    Vízpart utca 26
    9225 Dunakiliti

    A panaszok általános feltételei


    • A fogyasztóknak eladott árukra legalább 24 hónapos jótállási időszak vonatkozik. Ha egy termékre hosszabb jótállási idő vonatkozik, azt a termékhez mellékelt jótállási jegyen kell feltüntetni.
    • A weboldalunkon feltüntetett jótállási időszak a végfelhasználóknak – fogyasztóknak – szól, nem pedig a nem fogyasztóknak. Azon vásárlók esetében, akik nem fogyasztók, a jótállási időt az áru konkrét Csehországba importálója határozza meg.
    • Amennyiben a vásárló a leszállított áruban hibát vagy hiányosságot (vagy hibás típust, színt, darabszámot stb.) észlel, erről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a Coolboty webáruház munkatársait, amikor saját érdekében teszi ezt a panasz megfelelő kezelése érdekében.
    • Javasoljuk, hogy az áru átvétele után azonnal ellenőrizze. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést észlel, a vevő köteles az áru állapotát ellenőrizni és sérülés esetén a fuvarozó jelenlétében a sérülésről jegyzőkönyvet készíteni. A szállítás során keletkezett károkért a fuvarozó felel, minden áru biztosítva van. Az elkészített jegyzőkönyv alapján a káresemény fuvarozóval történt megkötése után a vásárlót ésszerű kedvezményben részesítjük, vagy új terméket szállítunk ki. A szállítólevél aláírásával a vevő beleegyezik az átvételbe és megerősíti, hogy a szállítás miatt sértetlenül megérkezett. Postai úton történő szállítás esetén a küldemény sérülését a kézbesítéstől számított 24 órán belül be kell jelenteni. A szállítás hibájából eredő későbbi reklamációkat nem tudjuk figyelembe venni, azokat elutasítjuk.
    • A garancia nem terjed ki a tétel (vagy részei) normál kopására. A cikk szokásos használatából eredő elhasználódására tehát nem terjed ki az eladó szavatossági felelőssége.
    • A hibákért való felelősség joga azt az eladót illeti meg, akitől a terméket vásárolta. Ha azonban a jótállási jegyen más javító cég szerepel, amely az eladó telephelyén vagy a vevőhöz közelebbi helyen található, a vevő a javítási jogot a garanciális javítás elvégzésére kijelölt cégnél gyakorolja. Abban az esetben, ha ilyen módon nem lehetséges a javítás, az eladó biztosítja a javítást.
    • Ha a reklamált árut nem személyesen adják át az eladónak reklamáció céljából, a vevő felelős a szállításért és az abból eredő károkért. Javasoljuk, hogy lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja az igényelt áru szállításához. A szállítmányt a vevő saját érdekében kell biztosítani.
    • A panaszáról azonnal, bonyolultabb esetekben 3 napon belül döntünk. Ebbe az időszakba nem tartozik bele az igényelt hiba szakszerű elbírálásához szükséges idő, a reklamációval a hiba elhárításával együtt legkésőbb 30 napon belül kerül sor. Ez az időszak a fogyasztóval kötött megállapodás alapján meghosszabbítható. Ezen időszak lejárta után a fogyasztót ugyanazok a jogok illetik meg, mintha nem eltávolítható hibáról lenne szó.
    • Az eladó köteles írásos visszaigazolást adni a fogyasztónak arról, hogy a fogyasztó mikor élt a jogával, mi a panasz tartalma és a fogyasztó a panasz kezelésének módját kéri; valamint a panasz kezelésének időpontjának és módjának további megerősítése, ideértve a javítás és annak időtartamának megerősítését, vagy a reklamáció elutasításának írásos indoklását. Ez a kötelezettség a javítás elvégzésével megbízott más személyekre is vonatkozik.
    • Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamációval kapcsolatos költségek (különösen a reklamált áru feladásakor fizetett postaköltség) megtérítésére. A termék hibája miatti szerződéstől való elállás esetén a fogyasztónak joga van az elállással kapcsolatban felmerült költségek megtérítésére is. A reklamáció elintézését követően az árunak a vásárlóhoz történő szállításával kapcsolatos költségeket az eladó fedezi.

    Igénylési eljárás


    • Győződjön meg arról, hogy a termék szervizközpontja nem szerepel a termék csomagolásán található jótállási jegyen. Ha a szervizközpont szerepel a listán, kérjük, forduljon hozzá, és munkatársai tanácsot adnak, hogy mit kell tenni a panasz gyors és problémamentes megoldása érdekében. A legtöbb esetben ezek az információk az adott szerviz vagy gyártó honlapján is megtalálhatók. Ha a szervizközpont nem szerepel a listában, kövesse az utasításokat. Ha itt talált szervizközpontot termékéhez, kérjük, habozás nélkül lépjen kapcsolatba velük.
    • Ha lehetséges, az eredeti csomagolásban vagy más megfelelő szállítási csomagolásban küldje el az árut. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges mechanikákért fizikai sérülés az áru hivatalos szervizközpontba vagy cégünk központjába történő szállítása során. Kérjük, legyen óvatos. A reklamáció személyes átadása esetén is szükséges az áru átadása a biztonságos szállítást biztosító megfelelő csomagolással együtt.
    • Ha a vásárló reklamálni szeretne a www.coolcipok.hu online áruházban vásárolt árukkal kapcsolatban, javasoljuk, hogy írjon kísérőlevelet, ahol külön megemlíti a termék típusát, az értékesítési bizonylat számát és a hiba leírását. A dobozban mellékelje a vásárlást igazoló bizonylatot. Az igényelt árut a fenti címre küldje el. A küldeményt célszerű ajánlott levélben feladni és biztosítani. Utánvéttel küldeményt nem fogadunk el.
    • Ha Ön regisztrált vásárló, javasoljuk, hogy töltse ki az online visszaküldési kérelmet - termékigénylést, amelyet bejelentkezés után talál meg a Fiókom részben. A kérelem elküldését követően Ön egy panaszszámot kap, amelyet ezen a számon tárolunk és dolgozunk fel. Létezése megkönnyíti a kölcsönös kommunikációt, és lehetővé teszi, hogy ezeken az oldalakon nyomon kövesse a panasz folyamatát.
    • Írja fel nagy betűkkel a KÖVETELÉST és a kárigény számát a dobozra, ha Önnek van hozzárendelve. Ezen dokumentumok elküldése megkönnyíti a küldemény azonosítását és a kérés gyorsabb feldolgozását. Azokat a küldeményeket, amelyekből nem derül ki, hogy miért küldték nekünk, visszaküldjük a feladónak.
    • A vásárló személyesen is reklamálhat az áruval kapcsolatban a fenti címen található telephelyen

    Vételár-visszatérítési garancia


    A Coolcipok.hu online áruház lehetőséget biztosít az áruk indoklás nélküli visszaküldésére a megrendelés kézhezvételétől számított 30 napon belül, a vételár visszafizetésének garanciájával.

    A vételár visszaküldésének feltételei:

    • az árut legkésőbb az áru kézhezvételétől számított 30 napon belül fel kell szállítani.
    • az áruknak sértetlennek, eredeti csomagolásban és fel nem használtnak kell lenniük. Az áru az eredetitől eltérő csomagolásban is küldhető, ha az áru ebben a csomagolásban kellően védett.
    • a szállítmánynak tartalmaznia kell a fizetési igazolást.
    • küldje el a csomagokat hagyományos csomagpostával (biztosíthatja a csomagot). Utánvéttel feladott csomagokat nem fogadunk el.

    Záró rendelkezések


    • Ez a panasztételi eljárás a webhelyen való közzététel napján lép hatályba. A panaszkezelési eljárás módosítása fenntartva.